سوالات متداول
برای گرفتن نوبت باید چکار کنم؟
ابتدا از طریق قسمت جستجو یا دسته بندی پزشک ،پزشک مورد نظر خود را انتخاب کنید ،از طریق بخش رزرو نوبت تایم مورد نظر راانتخاب کرده و در انتها اطلاعات تماس خود را جهت برقراری ارتباط وارد کرده و نوبت خود را رزرو کنید.
آیا هزینه برقراری تماس تلفنی هم برای من محسوب میشود ، آیا باید هزینه تماس را روی قبض تلفن خود بپردازم؟
خیر ، بعد از پرداخت هزینه مشاوره ، پزشک با شما تماس خواهد گرفت و هیچ هزینه ای از سمت مخابرات برای شما اعمال نخواهد شد
نمی دانم برای مشاوره ، با چه پزشک باید نوبت بگیرم ؟
در صورتی که در انتخاب مشاور خود تردید دارید، می توانید توضیحات پروفایل پزشکان و مشاوران مدیست را مطالعه کنید. نظرات دیگر کاربرانی که قبل از شما از دکتر مشاوره گرفته اند نیز می تواند در انتخاب مشاور مناسب به شما کمک کند.
اگر همچنان موفق به انتخاب نبودید میتوانید از راهنمایان پشتیبانی مدیست از طریق چت آنلابن سایت ، سوال بفرمایید
چگونه می توانم مطمئن باشم که نوبتم ثبت شده؟
در پایان مرحله نوبت گیری اطلاعات نوبت گفته شده به شما نمایش داده شده ، همچنین می توانید با مورد به پنل خود اطلاعات نوبت هایتان را مشاهده نمایید .
چگونه می توانم نوبت آنلاین خود را لغو نمایم ؟
امکان لغو نوبت فعلا از طریق پنل وجود ندارد برای اینکار باید از طریق پشتیبانی اطلاعات نوبت مورد نظر خود را برای ما ارسال نمایید ، تا نسبت به لغو آن اقدام نماییم
درصورت لغو نوبت از سوی بیمار، مبلغ علی الحساب چه می شود؟
اگر 24 ساعت یا بیشتر به زمان ویزیت باقی مانده باشد مبلغ به کارتی که با آن پرداخت را انجام داده اید بازگردانده خواهد شد. ولی اگر کمتر از 24 ساعت به زمان ویزیت باقی باشد، مبلغ به حساب پزشک واریز می گردد.
آیا میتوانم برای شخص دیگری نوبت بگیرم؟
بله؛ می توانید با ورود به سایت برای هر یک از اعضای خانواده یا دوستان خود نوبت بگیرید و در صفحه توضیحات پرداخت، شماره شخصی که باید با ایشان تماس گرفته شود را وارد نمایید. این شماره به صورت پیش فرض، شماره ثبت نام کننده است.
سوال خود را به چه صورتی می توانم ارسال کنم؟
بشما امکان ارسال متن و عکس و صوت را به مشاور یا پزشک قبل از شروع نوبت تا 24 ساعت بعد از تایم نوبت خواهید داشت
پزشک یا مشاور چه زمانی پاسخ سوال مرا خواهد داد؟
مشاوران مدیست حداکثر یک ساعت بعد از پرسش کاربر، در زمان نوبت گرفته شده و در صروت پرسش بعد از تایم تا پایان زمان اتاق مشاوره پاسخ شما را خواهند داد. اگر در این مدت پاسخی دریافت نکردید، به بخش پشتیبانی اطلاع دهید و بعد از بررسی اتاق مشاوره برای شما 24 ساعت دیگر تمدید خواهد شد.
آیا میتوانم تصویر رادیولوژی ارسال کنم؟ آیا شرایط خاصی دارد؟
بله شما به راحتی می توانید در محیط چت تمامی فایل های آزمایش و عکس های مربوط به آن را برای مشاور خود ارسال نمایید .
روش های برقراری ارتباط با پزشک چیست ؟
وارد اکانت خود شوید توجه داشته باشید حضور شما در اتاق ویزیت الزامی می باشد، با توجه به توافق خودتان با پزشکتان روش به صورت چت،تماس صوتی ،تلفنی و ویدیویی امکان پذیر است.
نوبت خود را رزرو کردم ولی نمیدانم پزشک با من چگونه تماس میگیرد؟
شما می توانید موارد لازم برای اطلاع پزشک را قبل از شروع نوبت از طریق اتاق مشاوره برای پزشک ارسال نمایید ، در زمان نوبت دکتر از طریق اتاق مشاوره با شما در ابتدا در ارتباط خواهد بود و با توجه به نوع مشاوره دریافت شده، با شما چفتگوی تایپی، تماس تلفنی با شماره موبایل ثبت شده، یا ارتباط ویدیویی از بستر سایت انجام خواهند داد
حق مشاوره پزشکی و روانپزشکی آنلاین چه میزان می باشد؟
برای مشاهده هزینه نوبت ها و مشاوره ، بعد از وارد شدن در سایت با شماره همراه خود، قادر به رویت هزینه ها خواهید بود
برای ورود به اتاق مشاوره چگونه کجا اقدام کنم؟
از منوی "ثبت نام/ورود" در بالای صفحه وارد شوید. شماره همراه خود را وارد کنید تا کد تایید برایتان ارسال شود. بعذ از ورود ، در بالای صفحه دکمه "اتاق مشاوره" برایتان نمایان میشود که میتوانید با انتخاب آن به صفحه چت و گفتگو با پزشک دسترسی داشته باشید.
از پزشک خود میخواهم نوبت بگیرم ،نوشته وقت خالی وجود ندارد چه باید کرد؟
این مورد به دلیل این می باشد که در حال حاضر تمامی وقت های پزشک پر شده است و نوبت جدید ایجاد نکردند ، لطفا بر روی "به من اطلاع بده" در صفحه پزشکتان بزنید و ثبت کنید و به محض ثبت نوبت خالی توسط پزشک ، پیامکی مبنی بر ثبت نوبت خالی توسط پزشک برای شما ارسال خوادهد شد ، که می توانید به سایت مراجعه کرده و نوبت خود را با پرداخت هزینه قطعی کنید
واریزی انجام شده ولی نوبت ثبت نشده چه باید کرد ؟
این مورد را با ارسال اطلاعات فیش واریزی و نوبت دکتر گرفته شده از طریق پشتیبانی به ما اطلاع دهید تا هر چه سریعتر پیگیری کنیم
پزشک آنلاین نمی باشد تا چقدر باید منتظر پزشک بمانم؟
زمان نوبت گرفته شده ، قطعی نمی باشد و پزشک در محدوده یک ساعت از زمان گرفته شده با شما تماس خواهد گرفت ، زمان ویزیت شما به مدت 24 ساعت از زمان گرفتن نوبت باز خواهد بود و بعد از اتمام نوبت پزشک از طریق چت پاسخگوی شما خواهد بود .اگر مشکلی بود پشتیبانان در قسمت چت آنلاین پاسخ گو شما هستند. اگر بعد از یک ساعت با شما تماسی گرفته نشد به پشتیبان آنلاین سایت اطلاع دهید تا در کمترین زمان پیگیری صورت پذیرد.